fredag 8. februar 2013

nattblogging på sitt beste!

01:36 – hei, jeg har bestemt meg for å blogge gjennom natta! dette er et bilde av meg med sminken gnidd utover ansiktet, spesielt under øynene (grunnen til at jeg ikke har sminka meg på 4 dager, men av en eller annen grunn valgte jeg å sminke meg i dag). still going strong!



02:11 – jeg er litt svimmel, jeg... sove? nei, har ikke tid!



02.20 – kveldens første gjesp! jeg har spis opp alle de tørka tranebærene i nøtteblandingen og jeg frykter at jeg er tom for kaffe snart!


03:06 – fri for kaffe! men det gjør ikke noe, for jeg tror jeg er ferdig for natta. er ikke så trøtt atm, men kommer nok til å slukne ganske fort når jeg legger meg. hmm, skal bli spennende å stå opp i morgen tidlig og være på skolen fra 08:00 til 16:50.. bra at helga er til for å sove!


GOD NATT!

ps: Tobias småsnorker litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar