tirsdag 5. mars 2013

AJ og T på ny eventyr!

PÅ FREDAG DERE, DA VAR VI UTE PÅ EVENTYR! CAPS LOCK FTW! Men ja, vi var på IKEA da! Syykt fett! Neida, men jeg hadde glemt å rydde "på kjøkkenet", så Tobias nekta å lage mat og det resulterte i middag på IKEA! Åjadda! I mitt hode er det faktisk mer harry å kjøre på IKEA å spise middag enn å kjøre til Sverige for å kjøpe bacon!

Tobias spiste "köttbullar" :)
Jeg spiste veggistaco! :D
Og så vandra vi litt rundt på IKEA da... Tobias kjøpte nye drikkeglass :) På vei tilbake fant vi ut at bilden var flaut skitten, så da bestemte vi oss for å vaske den i bilvaskemaskinen på Shell rett ved siden av der vi bor.

Bilen før.
Jeg trodde jeg var gira, men Tobias syns dette var total rock'n'roll! 
Gult er kult, yeh!
Bilen etter. Reeeeen og peeeeeen!

AJ over og ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar